|
Reklamacje i zwrotyKonsumentowi przysługuje prawo rezygnacji z towaru bez podania przyczyn w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Wystarczy przed jego upływem złożyć (na przykład wysłać listem poleconym) oświadczenie na piśmie na adres: Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 205, 62-800 Kalisz. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie (a maksymalnie w ciągu 14 dni) zwrócić całą uiszczoną przez klienta kwotę. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie nosi znaków używania, nie został uszkodzony. Zwracany towar należy odesłać na adres Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 205, 62-800 Kalisz. UWAGA!!! Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania. Towar przeznaczony do zwrotu należy starannie zapakować aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Należy również telefonicznie powiadomić handlowca o zwrocie towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć kopię rachunku oraz pisemny powód zwrotu. |
Kliencie jesteś dla nas najważniejszy! Za cenne uwagi (również krytyczne) na temat sklepu nagroda niespodzianka. |